Heeft iemand mijn bagage gezien? - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Barry Sprengers - WaarBenJij.nu Heeft iemand mijn bagage gezien? - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Barry Sprengers - WaarBenJij.nu

Heeft iemand mijn bagage gezien?

Door: B. Sprengers

Blijf op de hoogte en volg Barry

21 Juli 2008 | Rusland, Irkutsk

Jawel; ik heb het weer voor elkaar; bagage vanuit A'dam is woensdag niet aangekomen in Moskou. Na enkele formaliteiten toch maar naar het hotel gegaan en zitten wachten.

Donderdag om 15.00 uur heb ik mijn spullen toch; precies op tijd want om 21.25 uur vertrekt de trein!

Wie mij kent; hier hou ik niet van!!!

  • 21 Juli 2008 - 07:09

    Mark:

    Ha Barrie,

    Dat hoort bij het avontuur! ;-))

    Veel plezier en geniet ervan.

    Groeten Mark van Vught

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Irkutsk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2008

Oost West Thuis Best

16 Augustus 2008

Einde Spelen

09 Augustus 2008

De spelen zijn begonnen!

03 Augustus 2008

Hoogtepunten Beijing deel II

30 Juli 2008

Hoogtepunten Beijing deel I
Barry

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 10737

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: