Afhalen tickets Olympische Spelen - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Barry Sprengers - WaarBenJij.nu Afhalen tickets Olympische Spelen - Reisverslag uit Irkutsk, Rusland van Barry Sprengers - WaarBenJij.nu

Afhalen tickets Olympische Spelen

Door: B. Sprengers

Blijf op de hoogte en volg Barry

21 Juli 2008 | Rusland, Irkutsk

Inderdaad, het is al weer een tijdje geleden maar de zondag voor vertrek heb ik mijn kaarten voor de OS opgehaald in A'dam bij ATP.

Samen met Ralf en Jenny een leuk middagje uit en daarna nog enkele finales kijken bij Bokt Open 2008.

Ik heb bijna alle kaarten, maar enkele (wo volleybal) moet ik nog ophalen bij het HHH in Beijing.

R&J, bedankt voor alles!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Rusland, Irkutsk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2008

Oost West Thuis Best

16 Augustus 2008

Einde Spelen

09 Augustus 2008

De spelen zijn begonnen!

03 Augustus 2008

Hoogtepunten Beijing deel II

30 Juli 2008

Hoogtepunten Beijing deel I
Barry

Actief sinds 23 Juni 2008
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 10738

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: