Wekom in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Barry Sprengers - WaarBenJij.nu Wekom in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Barry Sprengers - WaarBenJij.nu

Wekom in Beijing

Door: B. Sprengers

Blijf op de hoogte en volg Barry

26 Juli 2008 | China, Beijing

De treinreis zit er al weer op. Leuk laatste deel gehad met 2 meiden en een gezin uit Nederland. Echt lachuh als 's nachts het onderstel van de trein wordt gewisseld omdat het spoor in China smaller is als dat in de rest van de wereld.

Hedenmiddag aangekomen op het station in Beijing. Het is momenteel 35 C.

Nu alle shit achter de rug leek, met de volle 100% er tegenaan in Beijing. Taxi regelen (prima); In 1x keer goed rijden (prima); HOTEL GESLOTEN (niet prima)!!!

Uiteindelijk ondergebracht in ander hotel van Holliday Inn; dit ziet er allemaal goed uit.

Ook heb ik nu geprobeerd enkele foto's te plaatsen bij de berichten, zodat jullie een beter zicht krijgen op de afgelopen 12 dagen, maar de foto's zijn te groot (helaas moeten jullie nog even wachten).

Tot de volgende keer......

• 26 Juli 2008 - 14:09

Coen&Claudia:

He Sprengertje, ontdekkingsreiziger, goed om te horen dat je uiteindelijk heelhuids in China bent aangekomen. Moet wel een hele tocht zijn geweest zo te lezen! Ik ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier daar en geniet ervan. We houden je site in de gaten.

Gr. Coen&Claudia

• 27 Juli 2008 - 09:51

Janine:

Ha die Barry,

Toch nog gelukt om in Beijing te komen. En och een hotelletje meer of minder dat gesloten is, daar zul je inmiddels je hand niet meer voor omdraaien, denk ik zo.

Al die avonturen voor iemand die alles altijd perfect geregeld wil hebben. Stoer man !
    groetjes
    Janine

• 28 Juli 2008 - 07:19

Brigitte:

Hi Barry,

Je weet het leuk te vertellen, wij hadden je gezicht wel willen zien toen bleek dat 't hotel gesloten was! De grootste cultuurshock zul je nu wel gehad hebben, geniet er verder van. Tis 1 groot avontuur! ;-)

Gr. Brigitte & Mark

p.s. als je foto's met hotmail mailt, kun je ze allemaal tegelijk verkleinen (en opslaan) en daarna veel sneller bij een bericht uploaden.

• 28 Juli 2008 - 09:29

Sander:

Ha Barry,

zo zie je maar dat je niet alles kunt regelen hè...wel mooi dat je zonder kleerscheuren in China bent aangekomen (of er moet nog iets in de trein met de Nederlandse dames gebeurd zijn ;-)).
    Geniet ervan en de groeten,

Sander

• 28 Juli 2008 - 09:30

Vinnie:

He wereldreiziger,
    Wat maakt ie allemaal mee daar zeg. haha en dan moet je net barry hebben. Wel klote dat gebeurd waar je al bang voor was. Hotel gesloten! Kun je er later in de vakantie wel in? Ook ik ben erg benieuwd naar foto's. Succes en veel plezier bij de spelen en de tijd ervoor! Gr Vincent

• 28 Juli 2008 - 09:31

Miriam:

Hey Barries!
    Na mijn hotmailmail nu maar een echte reactie via je site. Ik lach me echt ziek om jou verhalen....Er is toch zo'n liedje: ik was altijd de zekere maar nooit de stoere man! Super joh hoe dit gaat maar wel goed dat je nu lekker in je hotelkamertje zit want als dit zo door was gegaan hadden we een nieuwe aflevering van Gillend naar Huis met Barry hihi.
    Ik dacht trouwens dat dat chineze vrouwke nog voor jou had gebeld naar het hotel (sprak ze wel chinees?)....
    Nou ja Holliday Inn klinkt niet slecht toch? (ik voel wel eenklachtbriefje aankomen).
    Nou stoere man geniet ervan daar en hou ons op de hoogte zodat wij tijdens werktijd ook af en toe kunnen meegenieten (lees: lachen).
    Groetjes Miriam
    PS: al BN'ers gespot?

• 28 Juli 2008 - 13:52

Pat, Mar, Br En Ge:

Hoi Barry, Met veel genot lezen we je vakantie belevenissen! En als het niet lukt de foto's te plaatsen, kijken we wel of we je op de tribune tijdens de olympische spelen kunnen spotten op TV. Fijne vakantie nog! Geniet ervan!!
    Groetjes Patrick, Marice, Brent en Geke.

• 28 Juli 2008 - 19:45

Karen:

Fijn dat je goed aangekomen bent. Wel vervelend zeg dat het hotel gesloten is. Maar...Holliday Inn klinkt ook niet slecht. En je moet maar zo denken... je hoeft voorlopig niet meer de trein in. Veel plezier nog daar en ben benieuwd naar de nieuwe verhalen en foto's!

Groetjes Karen